Tack tack TACK

Livet rullar på i vanlig ordning. Jag hinner få mycket gjort och häromdagen fick jag sällskap av Lisa när jag städade bilen.
När jag var färdig tyckte hon nog att jag varit så duktig så jag var värd en pippifågel.
Det är väl skönt att någon i familjen uppskattar ens slit men sånna presenter kan jag vara utan:)
 
Igår lyckades Elina igen....i vanlig ordning. Hon tappade mobilen när hon var ute och red i skogen. Tack gode gud för tjejen som hittade den och ringde upp "Mamma" från Elinas mobil:) Den var inte borttappad många timmar och räddades innan regnet kom. En chans på miljonen att tjejen jobbade i huset bredvid mitt jobb dessutom så jag kunde springa över och hämta den då hon började sitt skift:) Jag vet inte vad man ska kalla det, mer än förbannat jävla tur! :)
 
 

Kommentera här: