Födelsedag

Igår fyllde jag år. Tänka sig att jag levt i 37 år och sen hur livet blev:) Det var inte alls så här jag hade tänkt det för 17 år sen. Inget negativt med det utan tänk så helt, helt, helt annorlunda livet kan bli. Jag älskar mitt liv som det är nu och utan alla livets prövningar och frestelser så hade jag inte varit den jag är idag.
Livet har brutit ner mig några gånger. Det har visat mig saker jag inte velat se. Jag har upplevt sorg och misslyckanden. Men en sak är säker...Jag reser mig alltid igen!
 
Förutom att ha tillbringat fördelsedagen med att ha blivit ett år äldre än jag var dagen innan så var det Evaträning i vanlig ordning. Trots nackvärk var jag ju tvungen att försöka kämpa och det blev ett bra pass till slut:)
 Elinas fina teckning till mig <3
1 mamma:

skriven

ja du har förhoppningsvis haft
din beskärda del av bekymmer
hoppas att det är slut på det nu.
att du nu kan se framåt med
tillförsikt. kram till er alla

Svar: Tack mamma. Kram från oss
Louise

Kommentera här: